svettigare än svettigast!

Idag var det första dagen på nya jobbet och det gick riktigt bra trots att jag var så nervös igårkväll och imorse innan jag gick iväg.
Började dagen med infomartion och utbildning sen fick jag sitta och lyssna när en annan tjej ringde och talade med kunderna för att jag själv skulle ringa efteråt. Och det gick bra, men var jättenervös och svettades som en gris! Fick dock inget sålt men det hade jag inte räknat med :P

När jag kom hem försvann min nervositet och huvudvärken kom istället. Men efter lite mat och avslappning så är även den borta.

Ska strax sätta mig och läsa igenom alla papper jag fick sen blir det att fortsätta slappa på soffan framför tvn :) Ser fram emot morgondagen.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0