sluthatat nu!

Jag hade slutat deppa, gråta och hata tills du drog upp nåt så fruktansvärt onödigt. Det gjorde så ont, jag blev så arg och ledsen.. Var så arg så att jag skakade och den ilskan hatar jag att känna! Men nu är vi väl så gott som sams, men vet inte om jag kan säga att vi är vänner ... Inte än. Men snart.

Men eftersom jag följer reglerna så är det dags att sluta deppa och hata, det har jag gjort några dagar nu. Idag är det dags att stå upp, vara glad och le. Love Life Live Life ♥ (Måste följa mitt egna motto!)

Vad som sker ikväll har jag ingen aning om. Blir iaf att äta lite god mat och dricka här hemma, sen får vi se vart mina fötter tar mig. Umgås med mina härliga vänner ska jag iaf göra!

Förresten så var jag på ansiktsbehandling igår och det var så otroligt skönt. Självaste behandlingen varade i 1 timma och kostade 780 kr sen köpte jag produkter för 350 kr. Dyrt!! Jag vet, men det var verkligen värt pengarna. Jag får unna mig dyra saker just nu tycker jag allt! 


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0