otroligt trevlig kväll igår :)

Denna söndag har jag spenderat på min soffa. Ätit chokladpudding och kollat på 'Vem vet mest'-repriserna.
Det var fotboll idag, ÖSK-IFK Göteborg men jag orkade inte gå och det gjorde inget eftersom det blev förlust. Kom igen nu Svartvitt för fa-an!

Igår fyllde min kära far år så han, jag och min bror var på La Pampa och käkade. Blev sniglar till förrätt och ja, det var gott :) Sen till varmrätt blev det oxfilé, lamm och struts. Lamm ska jag inte äta igen, inte gott. Men struts, fy bubblan vad gott det var. Det godaste köttet jag nånsin ätit tror jag minsann!
Efterrätten blev en Irish coffee på O'learys. En otroligt trevlig kväll ♥


Ska lägga mig i sängen nu och fortsätta se på Partaj. Imorn är det första dagen på det nya jobbet. Spännande!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0