midsommarhelgen = grrreat! :)

Absolut var den det! Började med att var jobb i torsdag - gick awesome. Sen Virus, uppladdningen och vidar till fotbollen, tyvärr förlust mot DIF! Ett gäng öl på Bells och min kära Jesse kom ♥ :)

Fredagen - midsommarlunch med mamma & Benny. Gjorde oss iordning sen cyklade vi till Norr för att grilla, spela kubb och dricka öl. En otroligt trevlig kväll med alla mina kära husdjur :)

Lördags - trasig AB! Vid 22-tiden tog jag mig äntligen ut och träffade husdjuren på Bells. :)

Igår var det lugna puckar och soffan var min bästa vän! Men riktigt gött det ändå!



Trots att jag sov länge idag är jag extremt trött :( Men Fatso kommer till Örebro om en stund då blir det strosa runt på stan och njuta av solen sen ska jag hem och sova några timmar igen eftersom jag ska jobba natt inatt, 22-08! Ouf, hur det nu ska gå? :P


Tack & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0