vingåker

Måste börja med att tacka alla inblandade för igår - bra kväll :) Det märks idag att kvällen va nice, mår som en påse skridskor! Hua mig säger jag bara..

Alx kommer och hämtar mig mellan 11-12 men innan det ska jag vika tvätt, plocka ur diskmaskinen, vattna blommor, packa och duscha så jag kan va lite snygg/fräsch inför henne ;) ÄNTLIGEN ska vi leka i några dagar! Massa myyyys ♥
Prutta runt i hela lägenheten
"Komma ut ur garderoben" och va fräsch
Slippa göra frukost (gäller även alla andra måltider!!)
Diska, eftersom hon hatar't
Dela på städningen
Klappa och TYVÄRR gosa med hennes katter
Ligga i minisoffan, stjärta varandra och somna.


Äsch, det finns massor jag ska hinna med innan jag åker hem :) Förresten låter det som om vi är ett par, men icke! Vi är bara väldigt speciella, då menar jag V-Ä-L-D-I-G-T speciella ;)

Ju fler dagar det går ännu mer saknar jag min fina, min Henrik ♥ 


You're ugly, I'm busy. Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0