fredag, thaimassage och sol :D

Det är fredag OCH sol. Jag blir förvirrad. Ena dagen är det riktigt höstigt ute och sen helt plötsligt sommar igen. Antingen sommar eller höst, inte lite både och. Vet ju inte vad jag ska ha på mig, sommarkläder - shorts och linne eller höstkläder- leggings och en stickad tröja!

Var iväg på thaimassage förut, huuur skönt som helst. Kroppen känns mycket bättre, men en gång räcker inte, måste iväg fler gånger.. Det kändes dessutom konstigt att prata svenska och få massage istället för engelska ;b
Hängde även hos Anna nån timma också, kollade på barnprogram och garvade läppen av oss.

Nu springer jag runt i mina nya skor och dricker vin. Ska strax hoppa in i duschen och fräscha till mig. Blir hämtad strax efter 18 så åker vi till Finnerödja och öser järnet ikväll ;)


(Saknar min fina ♥)


Trevlig helg, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0