blogglust?

Det har jag knappast haft, visst har det hänt mycket sen midsommar men jag har inte orkat skriva för det. Men jag tänkte att jag kan försöka mig på att skriva lite :)

Jag har jobbat 4 veckor på ÖBO - Markbacken, och det gick finemang :) Jag är ju drottningarnas drottning på att trimma ;)

Jag har även gått och kärat ner mig i en supermysig kille ♥ Tråkigt nu bara att det dröjer ca 3 veckor innan vi kan ses igen :( Han bor i Borlänge och jag hemma i Örebro, lite mer än 2 timmar med tåg.. Kostar massa pengar, därför..


Ensam hemma i 2 veckor.. Hoppas jag minns hur man lagar mat annars kan det bli svårt. Sätter mig själv på prov imorn.


Jaha, vi får se hur länge denna blogglust håller..

Tjobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0