babbel

Är man kär blir man sådär larvig. Ler som ett litet barn så fort man får ett sms ifrån den man tycker om. Så fort man ser personen blir man varm i kroppen och njuter av det man ser. Att veta att det är några få timmar kvar tills man får pussa, krama och hålla om den man tycker om så hoppar hjärtat ett extra skutt. Direkt när man åker ifrån varandra så saknar man personen i fråga på en gång - det är vad jag kallar kärlek ♥



Var iväg till AF förut, fick mina papper påskrivna sen cyklade jag bort till Gonca, drack kaffe och talade - trevligt! Nu sitter jag hemma och väntar på att Fatso ska bli klar så vi kan umgås i ett par timmar. Äta lite lunch och bara vara :)

Trevlig dag på er :) Tjo!

Kommentarer
Postat av: lotta

mysigt att du är kär idaa! :D

2011-08-17 @ 18:38:45
URL: http://lottet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0