21 januari: opepp

Praktiken idag gick riktigt bra, har haft fullt upp hela dagen och det är bra! Blev att dra iväg och gymma med Tinis också men det kändes inte alls så bra idag, en aning opeppad .. Ja det var jag verkligen! Efter en timma på gymmet blev det att bara lägga sig i sängen och dö ett tag, det behövdes men är dock lika trött nu som innan.. :\

Natten till idag var inte rolig. Först vaknade jag halv 2 (hade sovit en timma då) av att jag drömde nåt jätteskumt och otäckt. Jag och en vän blev jagade av en skum kille, (han som var med i Made på MTV igår, eller ja han såg ialf ut som honom) vi sprang runt i hela Kumla men han hittade oss ialf. Han slog och sparkade på oss varje gång han hann ikapp, slet i kläderna och håret. :S
Låter kanske inte lika otäckt som det var men usch. Drömde (men jag trodde att jag gjorde det på riktigt) att jag ryckte och slet i Peter och skrek på hjälp men fick inget svar. vaknade jag var kallsvettig och darrade av rädsla.. Hade en aning svårt att somna om sen! Men det gick ialf.

Och andra drömmen var ännu värre. Jag och massa andra, vet inte riktigt vilka men jag vet ialf att Kahlyn var med mig. Vi var ialf på en båt eller ett stort hotell, så började nån galning jaga oss och skulle verkligen ha ihjäl mig och Kahlyn! Vi sprang och skrek och försökte rädda våra liv men fick ingen hjälp alls. De andra människorna som var med sprang också för att rädda sig själv. När han väl fick tag på oss så vaknade jag, lika rädd som innan om inte räddare.... Så himla otäckt att behöva drömma sånna hemska saker.. Hoppas jag får sova gott inatt utan massa dumma drömmar!!


Ska ta mig en dusch och sen lägga mig i sängen, kolla på tv och slappna av. Huvudet sprängs och hela jag sprängs snart pga mensvärken!! :@ Blir tokig! Bläsch.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0