fyfan ... och tack kanske man ska säga?

helgen som var, var helt okej. :P fredagen firade vi fatsoo och eftersom dom skulle dra ut på krogen drog jag till glenn där felle baby var, :) har ju haft en roligare kväll, men men..
lördags gick jag hem till fatsoo & grattade henne igen, åt frukost och så kom fridolf. byggde en koja och så låg vi i den i över en timma & snackade och drev med folk via sms. :P
jag, fatsoo & lill fatsoo åkte hem till deras mamma och ät lite födelsedagsmat, hem igen för att göra sig iordning sen åkte vi + fridolf & danne till åsbro för att lyssna på mimikry, :D och jävlar vilket drag det var, ren jävla kärlek där. >_< thii.
efter i lördags har det egentligen inte hänt så mycket .. lekt med fridolf & fatsoo, grillade iosf med dom här om dagen, HAHAHA. :]


jag är trött på att folk ljuger, dom säger sig vara mina vänner men ändå ska det ljugas? haa, det är onödigt för sanningen kommer alltid fram.. jag skiter i vad folk gör, vem dom umgås med och så .. men man ska fan inte ljuga för mig! ;o



helvettes livet har börjat, inte trodde jag att det här skulle hända. jag fattar ingenting, allt känns som en dröm eller nåt.. vet inte riktigt vad jag ska säga eller vart jag ska ta vägen, allt är helt kefft! den senaste månaden har varit skit rent ut sagt! fuck this shit! men hoppas det går bra nu!



är hemma från skolan idag, har sjukt mycket mensvärk! :/ men felle ska komma hit senare, och sen ska vi åka till örebro för jag ska diskutera lite grejer med min kära syster. ^^


jag är inte stark nog att inte gråta eller att säga nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0